Intervence en coronavirus

De maatregelen die de overheid bekend heeft gemaakt, als gevolg van het coronavirus, hebben een groot effect op onze organisatie. We begrijpen dat dit vragen oproept bij de gezinnen waar onze gezinsmanagers werkzaam zijn. In ons nieuwsbericht lichten we toe wat de maatregelen rondom het coronavirus betekenen voor onze hulpverlening.

Klachten

De medewerkers van Intervence doen hun werk zo zorgvuldig mogelijk. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over de begeleiding die je krijgt of hebt gekregen. Bespreek dit bij voorkeur eerst met jouw gezinsmanager bij Intervence. Heb je redenen om een klacht rechtstreeks in te dienen? Dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij de klachtencommissie.

Vertrouwenspersoon

Wil je met iemand anders praten dan jouw gezinsmanager? Dat kan. Misschien vind je het lastig om zaken te bespreken met je gezinsmanager die jou dwars zitten. Dan zijn er vertrouwenspersonen.

Vraag

Heb je een vraag voor ons? Wellicht vind je het antwoord al in ons overzicht met veelgestelde vragen. Staat je vraag daar niet tussen? Stuur hem dan in via onderstaand contactformulier.

Complimenten

Ben je tevreden met de begeleiding van Intervence? Laat het ons weten. We proberen de beste begeleiding te bieden die je nodig hebt. En het is leuk om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Of dat we op de goede weg zijn!

Suggestie, vraag, klacht of compliment? We horen het graag!